• شنبه - چهارشنبه 9:00 - 14:00 و 16:30 تا 21:00 پنجشنبه 9:00 - 14:00
  • info@tamiratesfahan.com

اتو پرس چیست و چه برند اتو پرسی برای مصارف خانگی بهتر است؟ امروزه در بین اتوها تنوع بسیاری وجود دارد. اتو مخزن دار، اتو بخار، اتو پرس و ... همگی انواع مختلفی از اتوهای خانگی هستند. در گذشته فقط از اتو بخار برای مصارف خانگی استفاده می شد و برای کارهایی که نیاز به بخار با قدرت بیشتری داشت، به خشکشویی مراجعه می شد. اما اکنون با تولید اتو پرس های خانگی دیگر نیاز چندانی به خشکشویی احساس نمی شود.

انتخاب اتو پرس مناسب

اتو پرس ها امروز دیگر دردسر مراجعه به خشکشویی ها را کاهش داده اند زیرا دقیقا کار اتوهای موجود در این مغازه ها را انجام می دهند. مسلما برای خرید اتو پرس با کیفیت و مناسب لازم است با برخی موارد آشنا شوید و در زمان انتخاب آنها را لحاظ کنید. پس لازمه انتخابی مناسب، داشتن اطلاعات و دانش لازم می باشد.

اگر علاقمند به خرید اتو پرس هستید ولی هنوز در مورد انتخاب مدل آن تردید دارید تا انتهای این مقاله با همراه باشید. در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین برندهای این مدل از اتوها آشنا کنیم. اتوهایی که قطعا با یک بار استفاده دیگر عاشق اتوکشی با آنها خواهید شد.

قیمت اتو پرس و معرفی بهترین مارک ها و برند های اتو پرس
برندهای اتو پرس

اتو بخار پرسی خانگی چیست؟

اتو پرس های خانگی در حقیقت سایز کوچکتر اتوهای بزرگ صنعتی در خشکشویی ها هستند. در سال های گذشته از این مدل اتو تنها در کارگاه های بزرگ و یا خشکشویی ها استفاده می شد. ولی چند سالی است که سایز کوچک آنها برای مصارف خانگی و استفاده در مزون های خیاطی وارد بازار شده است.

در مورد کیفیت و توان این اتوها بهتر است بدانید با خرید یکی از آنها مانند این است که خشکشویی را به خانه آورده اید. ممکن است بار اولی که از این اتوها استفاده می کنید برایتان قدری مشکل به نظر برسد. ولی در استفاده های بعدی مطمئنا عاشق راحتی اتوکشی با آنها خواهید شد. در صورتی که در انتخاب خود دقت کافی را داشته و نوع با کیفیتی انتخاب کنید، مطمئنا دیگر اتوکشی برای شما وقت گیر نخواهد بود.

کاربرد اتو پرس 

با استفاده از اتو پرسی های خانگی می توان تمامی لباس ها را اتوکشی نمود. ولی لباس ها و پارچه هایی که بزرگ و حجیم هستند از قبیل ملحفه ها، پرده ها و ... با اتو پرسی راحت تر و بهتر و در کمترین زمان ممکن اتو می شوند.

مزایای استفاده از اتو بخار پرسی

استفاده از اتو پرسی می تواند به دلیل اتوکشی سریع در زمان شما صرفه جویی نماید. علاوه بر این دیگر نیازی به مراجعه به خشکشویی و صرف هزینه نخواهید داشت. افراد شیک پوش و کارمندان ادارات همیشه دوست دارند لباس های مرتب و اتوکشی شده ای بپوشند. برای حضور در مکان های رسمی نوع پوشش و مرتب بودن آنها بسیار مهم است. خرید اتو بخار پرسی می تواند شما را از مراجعات مکرر به خشکشویی بی نیاز نماید.

قیمت اتو پرس و معرفی بهترین مارک ها و برند های اتو پرس
بهترین مارک اتو پرس

معیارهای انتخاب بهترین مارک اتو پرس

در بازار، اتوپرسی ها در برندها و مشخصات مختلفی وجود دارند که البته هر کدام هزینه متفاوتی دارند. این مسئله در اتوها می تواند با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر باشد که در ادامه به ویژگی های یک دستگاه خوب و کارآمد اشاره می کنیم:

  • امکان تنظیم دما
  • امکان قطعی اتوماتیک اتو پرس
  • قدرت و توان اتو
  • امکان کار کردن بدون بخار
  • امکان قفل شدن صفحه اتو پرس
  • امکان تولید بخار با فشار زیاد

معرفی بهترین مارک ها و برندهای اتو پرس خانگی

مسلما در زمان خرید اتو بخار پرسی به این موضوع فکر کرده اید که اتو پرس چه مارکی خوبه؟ آیا ارزان ترین اتو پرس لزوما کیفیت پایینی دارد؟ آیا برند اتو بخار پرسی می تواند نشان از کیفیت آن باشد؟ در حالت کلی کدام برند کیفیت بهتری دارد؟ در این قسمت سعی می کنیم به چند برند مطرح در زمینه اتو پرس اشاره کنیم و اطلاعات مان را با شما به اشتراک بگذاریم.

قیمت اتو پرس و معرفی بهترین مارک ها و برند های اتو پرس
معرفی برندهای اتو بخار پرسی
  1.  ژانومه

    ژانومه برند معتبری است که در کشور ژاپن تولید می گردد. معمولا این برند را با چرخ خیاطی های آن می شناسند ولی در سال های اخیر تولید اتو پرس نیز به محصولات این شرکت افزوده شده است. این شرکت سابقه زیادی در خصوص تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد و همواره توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

    اتو پرس ژانومه با توجه به مدل های مختلفی که دارد قابلیت های مختلفی از قبیل سیستم ضد رسوب، امکان قطع خودکار، امکان تنظیم بخار، دارای مخزن آب و سیستم ضد چکه می باشد. معمولا صفحه کفی این مارک از جنس آلومینیوم ساخته شده و با توان مصرفی 220 ولت تولید می گردند. عموما کابل یک تا دو متری برای این اتوها در نظر گرفته می شود.

    شرکت ژانومه برای رفاه حال مصرف کنندگان به همراه اتو بخار پرسی ساخت شرکت خود، یک عدد سی دی نیز به خریداران ارائه می دهد. این سی دی می تواند به شما در مورد نحوه استفاده صحیح از دستگاه کمک نماید.

  2. دومنا

دومنا برندی فرانسوی است و از بهترین مارک های اتو پرسی به شمار می آید. اولین تولیدکننده اتوهای مخزن دار در جهان این شرکت بود که برندی معتبر با طرفداران بسیار است. از ویژگی های بارز به کار رفته در محصولات این شرکت می توان به سیستم های قطع خودکار و ضد رسوب آنها اشاره نمود. صفحه کفی اتوها در این برند از فلز ساخته شده است تا کیفیت بالای دستگاه را تضمین نماید. قدرت اتوکشی تا 4 لایه پارچه روی هم، نشان دهنده کیفیت و قدرت بالای تولیدات این برند است.

  1. بایترون

یکی دیگر از مارک های معتبر جهانی بایترون است که توانسته است نام محصولات خود را در دنیا ماندگار نماید. این شرکت بین المللی در کشور آمریکا قرار دارد ولی تولیدات خود را به سراسر جهان صادر می کند. مشخصه اصلی اتو پرسی های تولید این شرکت برخورداری از سیستم ضد رسوب و قطع خودکار به همراه سبکی وزن است.

قدرت بخاردهی اتوهای ساخت بایترون بسیار زیاد است و کفی نجسب در نظر گرفته شده برای آنها می تواند از سوختن لباس ها به میزان زیادی جلوگیری نماید. به همراه اغلب تولیدات این شرکت اقلامی از قبیل پیمانه آب، بالشتک ابری و روکش پارچه ای ضد آب و نسوز موجود است. علاوه بر این موارد با تماشای سی دی آموزشی همراه دستگاه می توانید در مورد چگونگی کار با دستگاه اطلاعات مفیدی به دست آورید.

  1. سرجیو

درست است که سرجیو برند چندان مطرحی نیست ولی شاهد افزایش روزافزون کیفیت تولیدات آن هستیم. برخورداری از سیستم ضد رسوب، سیستم قطع خودکار و نیز مخزن آبی با ظرفیت 450 میلی لیتر از ویژگی های بیشتر محصولات این شرکت می باشد. صفحه کفی در تولیدات سرجیو از جنس تفلون ساخته می شود تا از سوختن لباس ها جلوگیری گردد.

  1. هوگارو

هوگارو نیز از برندهای مطرح دیگر در حوزه تولید اتو بخار پرسی است. از مشخصات اصلی تولیدات این شرکت می توان به مواردی از قبیل بخاردهی عمودی، سیستم ضد رسوب و استفاده از چدن برای ساخت صفحه کفی اشاره نمود.

نظرات کاربران

اطلاعات تماس

اصفهان - خیابان هاتف - تعمیرات زبردست

09130332302 info@tamiratesfahan.com
تماس