• شنبه - چهارشنبه 9:00 - 14:00 و 16:30 تا 21:00 پنجشنبه 9:00 - 14:00
  • info@tamiratesfahan.com
وجود لکه‌های مختلف بر سطوح و مقاومت آن‌ها در برابر پاک شدن با استفاده از روش‌های ساده و معمولی باعث شده تا انرژی زیادی را صرف پاک کردن آن‌ها کرده و ما را خسته کنید. اما یکی از بهترین جایگزین‌ها برای پاک کردن لکه های چربی و دیگر لکه‌های مقاوم بر سطوح، استفاده از یک بخارشوی قوی و با کیفیت است. امروزه در بازار برند‌های مختلفی از بخارشو به چشم می‌خورد که عملکرد هر یک با دیگری متفاوت بوده و همین موضوع باعث سردرگمی و سخت تر شدن انتخاب افراد برای خرید می‌شود. یکی از بهترین برند‌های بخارشوی موجود در بازار برند دلونگی می‌باشد که ساخت کشور ایتالیا می‌باشد. در ادامه بیشتر درباره این مدل از بخارشو صحبت می‌کنیم و برخی از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی را برای شما بیان می‌کنیم. در صورت تمایل می‌توانید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. برای هرگونه تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان با ما تماس بگیرید 👨‍🍳 09130332302

درباره بخارشوی دلونگی

بخارشوی دلونگی یکی از بخارشو‌های ساخته شده توسط کشور ایتالیا است. از این بخارشو می‌توان برای پاک کردن لکه‌های مختلف بر روی سطوح گچی،شیشه‌ای و کاشی و سرامیک استفاده کرد و از این نظر ممنوعیتی برای آن وجود ندارد. در رابطه با شکل ظاهری بخارشوی دلونگی باید بیان کنیم ‌که این بخارشو یک دسته بلند داشته که باعث شده استفاده از آن برای افراد راحت تر باشد. این برند از بخارشو به یک پمپ برقی بزرگ مجهز بوده و همین مورد امکان اضافه کردن مایعاتی همچون آب را در زمان استفاده از آن برای فرد فراهم می‌کند. بسیاری از افراد از این مورد به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی یاد می‌کنند.ویژگی های مهم بخارشوی دلونگی

ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی

بخارشو‌های دلونگی به واسطه‌ی داشتن ویژگی‌های فوق العاده، طرفداران زیادی دارند‌. در اینجا به تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخارشو‌های دلونگی اشاره می‌کنیم.
  • امکان پر کردن مخزن و پمپ بخارشو‌های دلونگی با آب در حین کار کردن با آن
  • داشتن امکانات بسیار عالی و فوق العاده
  • استفاده کردن از بهترین قطعات در ساخت بخارشو‌های دلونگی
  • قابلیت استفاده از این بخارشو‌ها برای پاک کردن لکه‌ها بر روی شیشه و آینه
  • مجهز بودن به سیستم سیم جمع کن بر روی دستگاه بخارشو
  • امکان تنطیم کردن میزان بخار و همچنین فشار بخار
  • امکان کنترل کردن میزان آب داخل مخزن یا پمپ بخارشو بوسیله‌ی یک دکمه مخصوص
  • داشتن دسته‌ای بلند که باعث راحتی کار برای افراد شده است.
  • انعطاف پذیر بودن دسته‌ی بخارشو‌های دلونگی
  • قابل استفاده بودن برای اتو کردن لباس‌ها و پاک کردن‌لکه‌های چربی سرسخت بر روی لباس‌های حساس
  • امکان پاک کردن دود بر روی دیوار‌ها به وسیله‌ی بخارشو‌های دلونگی
  • داشتن مدل‌های مختلف و متنوع از شونه‌ها که امکان تمیز کردن وسایل مختلف در منزل را برای افراد فراهم کرده است.
  • داشتن یک لوله خرطوم شکل برای تمیزکاری و شست و شوی سطوح
  • داشتن ضمانت نامه و گارانتی ۲۴ ماه برای بخارشوهای دلونگی
  • داشتن ابعاد مناسب و امکان حمل کردن آن به آسانی و بدون مشکل
  • داشتن پایه ای با جنس فوق العاده و محکم و با دوام به منظور قرار دادن و آویزان گردن لباس‌ها برای استفاده از قابلیت اتوکشیده لباس‌ها در این بخارشوی و مکان پاک کردن لکه‌های مقاومی که بر روی شیر آب و فلکه آب به مرور زمان به وجود آمده‌اند.
  • امکان استفاده از بخارشوی دلونگی برای لکه‌هاب به وجود آمده بر روی کفش‌ها و چکمه‌ها
  • داشتن چراغی جهت هشدار دادن از کم شدن آب درون مخزن یا پمپ بخارشوهای دلونگی
تمامی این موارد از جمله ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی می‌باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد در زمان خرید این وسیله این برند از بخارشوی را برای خرید انتخاب کنند.

شیوه استفاده از بخارشوی دلونگی

پس از آشنایی با ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی، حالا لازم است که با شیوه و طریقه استفاده از این مدل از بخارشوهای دلونگی آشنا شوید. در زیر به مراحلی که باید برای استفاده از این بخارشوی طی کنید، اشاره می‌کنیم. ۱. خاموش کردن بخارشوی دلونگی و کشیدن آن از پریز برق اولین قدم برای کار کردن و تنطیم سیستم این بخارشو می‌باشد. پس از انجام این کار شما می‌توانید مخزن در نطر گرفته برای آب را با آب تصفیه شده پر کنید. این مخزن تنها برای آب دستگاه طراحی شده و در نظر گرفته شده می‌باشد به همین خاطر از ریختن مواد شوینده که شیمیایی هستند در این مخزن خودداری کنید. ۲. در مرحله بعد درپوش مخزن آب در بخارشوی دلونگی را ببندید و با قرار دادن یک درپوش مخزنی از ریختن آب به بیرون از فضای این مخزن جلوگیری کنید. ۳. در آخرین مرحله می‌توانید به راحتی با زدن دستگاه بخارشوی دلونگی به برق سطح مورد نظرتان را با استفاده از شانه مخصوص تمیز کرده و اجازه بدهید تا آن سطح خشک شود. شما با رعایت این مراحل می‌توانید برای مدت زمانی طولانی از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی بهره مند شوید و از آن استفاده کنید.ویژگی های مهم بخارشوی دلونگی

چند نکته مهم درباره‌ی استفاده از بخارشوی دلونگی

خرید بخارشوی دلونگی این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی بهره‌مند شویم. اما این مورد در صورتی امکان پذیر است که به یک سری از نکات در خصوص استفاده از بخارشو‌های دلونگی توجه کنیم. در زیر به چند نکته از نکات مهمی که باید در زمان استفاده از بخارشو‌های دلونگی به آن دقت کنید، اشاره می‌کنیم. سعی کنید از بخارشو‌های دلونگی برای تمیز کردن سطوح پلاستیکی و ابریشمی استفاده نکنید. این وسیله قابلیت استفاده برای تمیز کردن وسایل برقی و الکتریکی را ندارد به همین خاطر برای تمیز کردن چنین وسایلی از بخارشوی استفاده نکنید. پس از هر دفعه کار کردن با بخارشو‌های دلونگی باید مخزن آب آن را خالی کنید. در هر بار استفاده تلاش کنید که تنها از لوازم جانبی که مخصوص به خود بخارشو می‌باشد، استفاده کنید تا بتوانید برای مدت زمان بیشتری از این دستگاه استفاده کنید و از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی بهره مند شوید. در زمانی که از این بخارشوی استفاده می‌کنید، حتما کفش بپوشید تا آسیبی به پاهای شما وارد نشود. قرار دادن دستگاه در یک محیط مناسب پس از کارکردن با آن جهت خنک شدن موتور از دیگر نکاتی است که باید حتما به آن‌ پس از کار کردن با بخارشوی توجه کنید. در صورتی که متوجه شدید مخزن و یا پمپ دستگاه بخارشوی شما رسوب گرفته است، حتما نسبت به عوص کردن این قسمت از دستگاه بخارشوی خود اقدام کنید. شما می‌توانید با رعایت این چمد نکته برای مدت زمان طولانی از این دستگاه بخارشوی استفاده کنید و به تمیزی خانه‌ی خود کمک زیادی کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی که در اختیار شما قرار می‌گیرد نیز استفاده کنید.
کلام آخر
در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بخارشوی دلونگی آشنا کرده و همچنین به بیان چند مورد از ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی پرداختیم. این دستگاه در کنار تمامی این ویژگی‌ها ممکن است در اثر اتفاقاتی آسیب دیده و نیاز به تعمیر پیدا کند. در این شرایط شما می‌توانید با مراجعه به یک مرکز معتبر و حرفه‌ای، تعمیرات بخارشوی خود را به آن‌ها بسپارید. در صورتی که در زمینه‌‌‌ی خرید این محصول نیز سوالی برای شما به وجود آمده است، می‌توانید آن را در قسمت در نظر گرفته شده یعنی در قسمت نظرات کاربران برای ما یادداشت کنید تا کارشناسان ما به شما پاسخ مناسبی بدهند. از اینکه تا پایان این مقاله در خصوص ویژگی‌های مهم بخارشوی دلونگی ما را با نگاه پر از مهرتان همراهی کردید، از شما تشکر می‌کنیم.
نظرات کاربران

اطلاعات تماس

اصفهان - خیابان هاتف - تعمیرات زبردست

09130332302 info@tamiratesfahan.com
تماس